Opgelost door POSTNL: Pakketje kwijt door PostNL

content Opgelost
Anne

Bijna een maand terug een brievenbus pakketje verzonden via PostNL, zelfs gekozen voor de duurdere verzendmethode met track en trace code. Wat blijkt PostNL raakt het kleine pakketje kwijt, en het is niet verzekerd schijnbaar ondanks de duurdere verzendkosten. Dus pakketje met inhoud van 50 euro weg! Na telefonisch contact matig hulp geboden op het vinden van het pakketje.

Ik zou graag willen dat PostNL zijn best doet het pakketje terug te vinden.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een brievenbuspakket heeft verstuurd, maar dat u deze niet ontvangen heeft. Ik kan me voorstellen dat dit erg teleurstellend is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Helaas kan ik niet achterhalen waarom uw brievenbuspakket niet is bezorgd. Wat ik wel voor u kan doen, is de verzendkosten vergoeden. Hiervoor ontvang ik graag uw IBAN nummer + tenaamstelling. U mag dit doorgeven in een privébericht.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw reactie. Excuses dat dit telefonisch niet is doorgegeven. Ik heb het verzoek uitgezet om de verzendkosten te vergoeden. Binnen 14 werkdagen kunt u dit op de rekening verwachten.

Anne