Opgelost door POSTNL: Pakketje kwijt door PostNL

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 417834
Gebruiker
Anne
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Bijna een maand terug een brievenbus pakketje verzonden via PostNL, zelfs gekozen voor de duurdere verzendmethode met track en trace code. Wat blijkt PostNL raakt het kleine pakketje kwijt, en het is niet verzekerd schijnbaar ondanks de duurdere verzendkosten. Dus pakketje met inhoud van 50 euro weg! Na telefonisch contact matig hulp geboden op het vinden van het pakketje.

De oplossing

Ik zou graag willen dat PostNL zijn best doet het pakketje terug te vinden.

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een brievenbuspakket heeft verstuurd, maar dat u deze niet ontvangen heeft. Ik kan me voorstellen dat dit erg teleurstellend is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Helaas kan ik niet achterhalen waarom uw brievenbuspakket niet is bezorgd. Wat ik wel voor u kan doen, is de verzendkosten vergoeden. Hiervoor ontvang ik graag uw IBAN nummer + tenaamstelling. U mag dit doorgeven in een privébericht.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie. Excuses dat dit telefonisch niet is doorgegeven. Ik heb het verzoek uitgezet om de verzendkosten te vergoeden. Binnen 14 werkdagen kunt u dit op de rekening verwachten.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Anne
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen