Klacht POSTNL: Pakketje kwijt in Frankrijk aangetekend verstuurd zaten munten in het pakket

Ronald

Ik stuur een pakket met munten aangetekend naar Frankrijk
In Frankrijk zijn ze hem binnen een uur kwijt
Ik vraag een onderzoek aan
PostNL zoekt het uit
Komen tot de conclusie hij is kwijt
Maar er word niks vergoed ????
Munten mogen niet aangetekend ??? Is de reden
heb gebeld met PostNL en via Facebook elke keer het antwoord tot 500 is alles verzekerd

Dat het word vergoed en dat post nl heel duidelijk gaat aangeven op de site wat wel en wat niet verzekerd is tot 500 euro heb gebeld Facebook elke keer het antwoord tot 500 is alles verzekerd

Geachte heer Vanderjagt,

Uit uw reactie begrijp ik dat uw aangetekende pakket naar Frankrijk wordt vermist. Dat is natuurlijk erg spijtig om te horen.

Ik heb uw codes ingevoerd in het systeem en zie dat deze onderzoeken reeds zijn afgerond. Ook is u de mogelijkheid geboden om de kwestie voor te leggen aan de onafhankelijke Geschillencommissie Post. Ik ga er vanuit dat u dit inmiddels heeft gedaan, of in ieder geval bekend bent met de voorwaarden.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice.

Jort
    Klantenservice PostNL