Klacht POSTNL: Pakketje kwijt met track and trace

sad Niet opgelost

PostNL,

Vorige week heb ik een pakketje opgestuurd met daarin een trui die naar een koper in België is toegegaan. Het pakketje is met track and trace verstuurd en heeft me 13 euro gekost, op zich geen probleem maar daarmee verwacht je wel dat het pakketje ook daadwerkelijk aan komt.

Na enkele dagen wachten ben ik toch maar eens de track and trace code gaan checken en kwam ik er achter dat het pakketje bezorgd is. Ik heb de koper gecontacteerd en die zei dat hij niets binnen heeft gekregen. De koper zelf heeft met PostNL gesproken en die zei dat het pakketje niet eens NLD is uitgegaan.

Deze avond heb ik zelf maar eens gebeld naar PostNL en kreeg ik te horen van een medewerker dat het pakketje retour is gestuurd, maar waar naar toe dat weten ze zelf ook niet. Erg slecht want ze kunnen nu helemaal niets meer voor me doen en als antwoord kreeg ik dat ik het pakketje maar aan getekend had moeten versturen.

Als verzender verwacht je gewoon dat het pakketje geleverd wordt en niet dat ze het kwijt maken!! Ik snap dat er dingen mis kunnen gaan maar ik vind het wel aan jullie als bedrijf om dit op te lossen. Wat kunnen jullie doen?

Ik wil dat mijn pakketje terug komt dan wel dat er een vergoeding komt. Ik ben wel de 13 euro verzendkosten plus de waarde van mijn pakketje.

Geachte heer, mevrouw Jansen,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over uw verzonden pakketje naar België. Deze zou retour zijn gegaan, maar u heeft het nog niet retour ontvangen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik wil graag voor u een onderzoek laten starten, want het lijkt erop dat het is afgegeven bij de afdeling die pakketten verzameld die niet bezorgd konden worden. Hiervoor heb ik echter wel wat meer informatie nodig. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvangen wij graag alsnog de volgende informatie:

- Wat is het adres van de ontvanger?
    - Hoe ziet het pakketje eruit?
    - Wat is de inhoud van het pakket? Kunt u dit zo specifiek mogelijk omschrijven en /of een foto toevoegen?
    - Wat is uw e-mailadres?

Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een (privé) reactie op dit bericht.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Beste PostNL,

Ah oké dan nou zal ik proberen zo compleet mogelijk te zijn met de kenmerken.

Adres is: Morinnegoed 86 8500 Kortrijk België naam: Dieter Holvoet.

Hoe ziet het pakketje eruit: het pakketje is bruin en aan de zijkant (korte of lange kant dat weet ik niet) staat 5057BA 25 (dat is mijn adres). Verder heb ik een briefje erop zitten (lijntjes papier en daar met pen het adres van Dieter opgeschreven)

Inhoud pakketje: een polo van Dior, zwart en lange mouwen.

Foto: heb ik geen.

Mijn e-mail adres is martinbox51@hotmail.con
    Bedankt voor de reactie in ieder geval en hopelijk krijg ik mijn pakketje terug.

Mvg,

Martin jansen

MartinJanus
Vorige week maandag heb ik nog een bericht van PostNL gehad via klachtenkompas met de vraag of ik de uiterlijke kenmerken van het pakketje kon doorgeven. Dat heb ik gedaan en ik neem aan dat PostNL er mee bezig is want heb verder niet meer gehoord wat daar uit is gekomen. Ik hoop nog steeds op een goed einde.