Klacht POSTNL: pakketje kwijt van 400 euro

Klachtnummer
# 342853
Gebruiker
plienhartman
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Waarom moet altijd de afzender een onderzoek instellen als het fout gaat bij postnl zelf en nemen jullie NOOIT enige verantwoording voor het feit dat jullie ook fouten maken......is menselijk hoor en heel normaal Mijn pakket is netjes en compleet met codes ect verstuurd door mijn afzender, aangekomen in NL ligt nu al sinds 23 dec ergens en daarna gebeurt er helemaal niks meer mee, niemand weet meer waar het gebleven is.... Het komt uit china en jullie spreken geen chinees en zei geen engels.... en ik mag zelf geen onderzoek instellen en nu?? Wij hebben dit nodig voor ons werk daarom ook al begin dec besteld ivm de feestdagen.. En dan heb je een gesprek met 1 van de medewerkers: Mogelijk dat jouw pakketje nog bij de inklaringsafdeling ligt. Dit kan ik helaas niet voor je nagaan. Je kan het nog even afwachten, maar de kortste klap is dat de afzender voor een passende oplossing zorgt. Sorry wat zeg je de afzender moet nu met een passende oplossing moet komen is natuurlijk helemaal van de zotte, het gaat niet om een pakketje van 10 euro en zoals de afzender aan mij laat weten, dan zijn we straksnog een pakket kwijt! (ik zorg namelijk dat ik iemand heb die wel de taal spreekt) en zoals hij ook vraagt waarom kan niemand dit nagaan of het wel of niet bij inklaring is??? En als we weer een pakket sturen van paar honderd euro wie zegt dat het dan wel aankomt,straks is die ook weer kwijt is namelijk niet het eerste pakket wat er kwijt is geraakt?? Zou heel fijn zijn als jullie eens een keer met een passende oplossing komen zodat ik ook eens een positief bericht op jullie site kan zetten!

De oplossing

zorgen dat ze weten waar mijn pakket is en niet altijd de afzender de schuld geven maar zelf verantwoording nemen

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Paulien,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over uw pakket uit het buitenland. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Omdat het een standaard pakket is kan ik helaas geen onderzoek voor u starten. Ik maak hier wel graag een melding van dan kan ik dit gelijk bij de bezorger nakijken. Hiervoor ontvang ik nog graag:

    - Het mailadres van u

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen