Opgelost door POSTNL: Pakketje kwijt

Monique de Wilt

postnl is mijn pakketje kwijt geraakt. De track en trace gaf aan dat het was geleverd. Na bellen met postnl bleek dat er een andere pakketje (duidelijk zwaarder) met hetzelfde track en trace nummer in een heel ander land is geleverd. Ons pakketje in volgens postnl verloren. We zouden geen recht hebben op schadevergoeding omdat het niet was verzekerd.

teruggave van de verzendkosten , postnl heeft tenslotte de dienst niet geleverd waarvoor ik ze betaald heb.

Geachte mevrouw de Wilt,Hartelijk dank voor uw reactie. Omdat ik u niet telefonisch heb kunnen bereiken, bericht ik u langs deze weg.
    Helaas is, zoals door de behandelaar is aangegeven, uw zending niet gevonden. Omdat deze niet verzekerd is kan er geen schadevergoeding worden uitgekeerd. Om u toch enigzinds tegmoet te komen, stuur ik u een tweetal binnenlandse pakketzegels toe.Ik wil u nogmaals excuses aanbieden voor het onstane ongemak en hoop u in de toekomst beter van dienst te kunnen zijn.Met vriendelijke groet,Iteke
    Bedankt Iteke,
    Ik hoop ook dat het in de toekomst beter gaat. Nu kan ik weer 2 pakjes proberen. Tot nu toe hebben jullie er 1 van 3 bezorgd dus als het met deze 2 gaat goed kunnen jullie van 33 % slagingspercentage naar 60 % gaan. Zet hem op!