Opgelost door POSTNL: Pakketje kwijt

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 24493
Gebruiker
Monique de Wilt
Datum
2 reacties

Details

De klacht

postnl is mijn pakketje kwijt geraakt. De track en trace gaf aan dat het was geleverd. Na bellen met postnl bleek dat er een andere pakketje (duidelijk zwaarder) met hetzelfde track en trace nummer in een heel ander land is geleverd. Ons pakketje in volgens postnl verloren. We zouden geen recht hebben op schadevergoeding omdat het niet was verzekerd.

De oplossing

teruggave van de verzendkosten , postnl heeft tenslotte de dienst niet geleverd waarvoor ik ze betaald heb.

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw de Wilt,Hartelijk dank voor uw reactie. Omdat ik u niet telefonisch heb kunnen bereiken, bericht ik u langs deze weg.
    Helaas is, zoals door de behandelaar is aangegeven, uw zending niet gevonden. Omdat deze niet verzekerd is kan er geen schadevergoeding worden uitgekeerd. Om u toch enigzinds tegmoet te komen, stuur ik u een tweetal binnenlandse pakketzegels toe.Ik wil u nogmaals excuses aanbieden voor het onstane ongemak en hoop u in de toekomst beter van dienst te kunnen zijn.Met vriendelijke groet,Iteke
    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    Monique de Wilt
    Datum
    Bedankt Iteke,
    Ik hoop ook dat het in de toekomst beter gaat. Nu kan ik weer 2 pakjes proberen. Tot nu toe hebben jullie er 1 van 3 bezorgd dus als het met deze 2 gaat goed kunnen jullie van 33 % slagingspercentage naar 60 % gaan. Zet hem op!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Monique de Wilt
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen