Klacht POSTNL: pakketje kwijt

Klachtnummer
# 182699
Gebruiker
Ulker
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik HEB 2 maanden geleden pakketje verstuurd ️Naar Turkije via post nl heb alles netjes betaald ze zeiden me je kan het beste aangetekend sturen heb Ik ook nog eens voor betaald ️Maar me pakketje is gewoon kwijt dat betekent dat post nl dus niet te vertrouwen is als het moet ga Ik ️Naar een advocaat

De oplossing

Ik moet me pakketje gewoon terug krijgen ze moeten her maar vinden Ik neem geen genoegen met een excuse

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte meneer/mevrouw Cilli,

    Uit uw bericht begrijp ik dat uw zending naar Turkije niet is aangekomen. Ik kan me voorstellen dat dit erg vervelend voor u is en ik wil daar dan ook mijn oprechte excuses voor aanbieden.

    Voordat er zulke maatregelen getroffen gaan worden, lijkt het me verstandig dat ik eerst ga kijken wat ik hierin voor u kan betekenen. Zou u mij kunnen voorzien van een tracking code die deze opbouw heeft: AB123456789CD?
    In de meeste gevallen is er namelijk een onderzoek mogelijk voor dit soort zendingen en als het verzekerd verzonden is kunnen we altijd kijken of er eventuele vergoeding mogelijk is.

    Ik hoor het graag van u.

    Met vriendelijk groet,

    Donna
    Klantenservice PostNL