Klacht POSTNL: Pakketje kwijt

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 170942
Gebruiker
Luigi509
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een pakketje uit het buitenland besteld. En op hun track and trace site te zien zie ik er een poging tot aflevering was maar er niemand thuis was. Nu w8 het pakketje op een depot.
http://www.parcelforce.com/track-trace
Track and trace code:
EK227535353GB

Ook op dit internationale track and trace website is dit te zien.
http://www.17track.net/nl/track?nums=EK227535353GB&fc=0

Hoezo is het dan dat wanneer het pakje in nederland is hij niet meer te traceren is. Ik heb met postnl gebeld en die claimen dat het pakketje nog niet eens in nederland is. Hoe zie ik dan dat er een poging tot levering was? Hoe kan ik nu bij mijn pakketje? Ik heb geen blaadje in de bus gekregen niks...

De oplossing

VINDT MIJN PAKKET

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

POSTNL is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Luigi509
    Datum
    Heb mijn pakketje gevonden door zelf erachteraan te gaan

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Luigi509
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen