Pakketje kwijtgeraakt/gemaakt en ze willen er niks aan doen

Kmmdxo

Mijn pakketje is kwijt geraakt/gemaakt.

Er is sinds 16 december nadat de pakketbezorger hier aan de deur is geweest een pakketje zoek!!Heb nu 4 x contact gehad met post.nl en ben nu 7 x bij de afhaal locatie geweest en niemand weet waar het is!!Vanmiddag maar weer eens gebeld met post.nl nadat ik weer tevergeefs bij de afhaal locatie ben geweest en nu zegt post.nl dat ze mij niet kunnen helpen.Een mail gestuurd naar de afzender want volgens post.nl zijn die eindverantwoordelijke van het te bezorgen pakket.Het antwoord op die mail is dat de post.nl eindverantwoordelijke is want ze zijn immers al aan de deur geweest.Tussen mijn voordeur en de afhaal locatie is het zoek geraakt!!Ik weet nu niet meer wie of wat ik moet geloven maar het feit blijft dat mijn pakketje nog steeds zoek is!!Het begint er op te lijken dat de post.nl pakketjes kan laten verdwijnen en wij dus gewoon maar pech hebben.Ik zou wel eens willen weten wat ik hier nog aan kan doen!

Mijn pakketje terugvinden en of vergoeden.

Geachte heer Dijkema,

Wat vervelend om te vernemen dat uw zending tot op heden niet is gevonden. Ik begrijp dat u hier niet blij mee bent. Graag informeer ik u hierover.

Ik heb in mijn systeem gezocht en heb inderdaad het betreffende onderzoek gevonden. Volgens mijn informatie heeft mijn collega van het onderzoeksteam haar uiterste best gedaan om het betreffende pakketje te vinden. Dit is spijtig genoeg niet gelukt.

Omdat de zending niet is gevonden, hebben we u verwezen naar de afzender. Dat is de opdrachtgever om het pakketje te versturen. Volgens internationale afspraken kunnen zij dit via de eigen post organisatie verder uit laten zoeken. Zij kunnen het vervolgens ook verder met u afhandelen.

Het spijt me dat we verder niets voor u kunnen betekenen in dit geval en ik hoop van harte dat de afzender nog iets voor u kan betekenen. Ik ga ervan uit u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u ook altijd terecht bij onze klantenservice via postnl.nl/klantenservice.

Irene
    PostNL
    Kmmdxo
    Geacte PostNL,

Ja ik heb al contact opgenomen met de afzender, deze kan niks voor mij betekenen omdat het al in jullie handen is geweest.
    Jullie vergeten ook het feit dat jullie al met mijn pakketje aan de deur zijn geweest en dat het toen kwijtgeraakt is. Dus de afzender staat hier los van.

Kim Dijkema

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren