Klacht POSTNL: Pakketje laat en worden bezorgd op een andere adres

Aaaaaa

Pakketje welke door tnt worden bezorgd komen te laat of ik moet zelf op zoek gaan waar ze bezorgd zijn. Als ik zo briefje thuis vind van de bezorger dat ik mijn pakketje volgende dag kan ophalen op het adres welke wordt aangegeven, is mijn pakketje erniet en ze weten ook niets erover. Dan moet ik klantenservice bellen (0900-nummer) in de wacht staan totdat ze pakketje hebben gevonden en dan zeggen ze adres waar pakketje niet is. Dan wordt ik geadviseerd om bij andere ophaal adressen gaan kijken of er niet per ongeluk daar bezorgd is. Dus zo ben ik uur bezig om van ene ophaaladres naar andere te gaan zoeken. Dat is al derde keer dat het me overkomt, en laatste keer werd ik in de wacht gezet en dame van klantenservice was me zelfs vergeten dat ik in de wacht stond, en natuurlijk mag ik telefoonkosten gaan betalen (€12). Ook als ik op track and trace kijk dan staat er dat pakketje is afgeleverd op het adres waar ze niets van weten en me adviseren klantenservice bellen. 0900nummer

Dat ik niet elke keer op zoek moet gaan naar pakketjes en niet elke keer moet gaan bellen naar klantenservice (0900-nummer) om e vragen waar pakketje zich bevindt.

Geachte Aaaaaa,Op basis van de door u gegeven informatie heb ik de meldingen die u via onze reguliere klantenservice heeft gemaakt gevonden.Uit de melding van 5 juni maak ik op dat de collegae onderzoek voor u hebben gedaan en u via een terugbel actie alsnog hebben geïnformeerd over de aanwezigheid van de zending op een ander afhaalkantoor.Indien u in de toekomst nog issues heeft met de bezorgende collegae wil ik u vragen om dit via de reguliere klantenservice bij ons aan te geven. Op deze manier kan inzichtelijk worden gemaakt bij het distributiecentrum in uw regio waar de verbeterpunten van hun services liggen.Er zijn naast het telefonische contact ook andere opties om uit te kiezen. Een overzicht hiervan treft u aan op onze website :http://www.postnl.nl/voorthuis/klantenservice/In de veronderstelling u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Frouktje
    Aaaaaa
    Nou ik ben later wel gebeld klopt maar ik moet elke keer gaan zoeken waar mijn pakketje bezorgd is. Maar ik ga niet weer mijn klacht herhalen die kunt u boven lezen. En ik vraag me ook af of die collega van u ook in de notitie heeft opgeschreven dat ze me vergeten was dat ik in de wacht stond, denk het niet gezien uw reactie. En klopt er zijn andere manieren om in contact met jullie te komen, maar als je werk geven werkkleding stuurt dan heb ik geen tijd om dagenlang te mailen met jullie.
    Geachte Aaaaaa,Hartelijk dank voor uw reactie.Gekeken naar uw NAW gegevens zie ik enkel en alleen deze melding, waarbij u alsnog door ons bent geinformeerd, in onze systemen gevonden.Bij aflevering van pakketten horen de collegae u inderdaad middels een goed ingevulde kennisgeving te informeren waar de zending is op te halen (buren of afhaalkantoor). U moet natuurlijk niet voor Sherlock hoeven spelen echter mijn verwijzing naar onze eigen klantenservice voor eventuele toekomstige gevallen is zo dat wij uw meldingen mee kunnen nemen in het verbeteringsproces van onze services.Met vriendelijke groet,Frouktje
    Aaaaaa
    Vind wel jammer dat mijn telefoonkosten worden niet vergoed, snap natuurlijk wel dat ik zelf moet betalen als ik naar 0900-nummer bel maar dat het gesprek zolang duurde was niet mijn schuld €11,88 is toch een hoog bedrag als jij je bedenkt dat de afzender al voor verzonden pakketje heeft betaald.