Klacht POSTNL: Pakketje ligt al een week op Schiphol en er is geen voortgang.

Kundig

Beste heer of mevrouw van PostNL,

Op 17 december 2020 heb ik een bestelling gedaan van een pakket in Australië. Na wat vertraging is dit pakket aangekomen op 7 Januari 2021 in Nederland. Via 17Track is netjes te zien dat PostNL het pakket nu verder vervoert.

De afgelopen dagen heb ik contact gehad met jullie via de telefoon. Helaas is de helpdesk vriendelijk doch beperkt in haar mogelijkheden en kan mij alleen vragen om geduld. De laatste keer werd mij verzocht om de verzendende partij te verzoeken om een onderzoek te starten. Uiteraard heb ik dit gedaan.

In de tussentijd passeren er gewoon andere pakketjes uit het buitenland die na 1 a 2 dagen in het land te zijn gewoon netjes door onze (altijd opvallend vrolijke bezorger :)) worden bezorgd.

Er gaat dus iets mis. Het pakket ligt ergens op dat vliegveld in de verkeerde bak of zo iets.

Graag vraag ik uw assistentie of iemand in de "bak" kan kijken en mijn pakketje kan komen bezorgen.

Alvast bedankt!!

Het pakket opzoeken en bezorgen.

Geachte heer/mevrouw van Driel,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over uw pakket uit het buitenland. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Helaas kan ik u geen informatie verschaffen, die u niet al eerder van mijn collega's heeft ontvangen. Ondanks dat de buitenlandse tracking aangeeft dat het al in Nederland is aangekomen, kunnen wij het pakket nog niet in ons systeem terugvinden.

We kunnen u daarom alleen vragen om uw geduld, en u aanraden contact op te nemen met de politie.

Kundig
Beste PostNL klantenservice, Bedankt voor de snelle reactie. Er gaan hier nu 2 zaken verkeerd, te noemen: - U respecteert de privacy regels niet door mij met mijn achternaam op internet te zetten. Maakt u zelf een melding bij autoriteit persoonsgegevens of wenst u dat ik dit doe? - U geeft aan dat de uitvoering van uw dienstverlening het systeem is. Het systeem is echter slechts een hulpmiddel wat u gebruikt om uw dienstverlening te ondersteunen. Uw dienstverlening is het bezorgen van poststukken. Het niet of onvoldoende gefaciliteerd worden door het systeem ontslaat u niet van het uitvoeren van de dienstverlening waarvoor betaald is. Ik wil u nogmaals vriendelijk vragen om, met of zonder tussenkomst van het systeem, het pakket z.s.m. te bezorgen. Alvast bedankt voor uw reactie.