Klacht POSTNL: Pakketje ligt al meer dan een week bij Den Haag inbound, wat te doen?

Klachtnummer
# 544870
Gebruiker
Hengelem
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik had op 25 juni een pakketje besteld uit China en al sinds 29 juni staat in de status "Den Haag inbound, item presented to import customs". Nu is mijn vraag, waar is mij pakketje precies en wanneer kan ik hem verwachten?

De oplossing

Aan mij vertellen waar mijn pakketje ligt en wanneer ik hem kan verwachten

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over een te ontvangen pakket uit het buitenland. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Vanwege de nieuwe regels met betrekking tot het inklaren van de pakketten zijn er door deze aanpassingen vertragingen ontstaan. Hierdoor kan ik u niet aangeven wanneer uw zending zal worden geleverd. Ik kan u alleen adviseren om regelmatig de track trace te controleren. Mijn welgemeende excuses voor het ongemak.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservic

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen