Klacht POSTNL: Pakketje met elastiek aan de deurknop gehangen

S.Reuvekamp

Pakketje werd met elastieken aan de deurknop gehangen waarna vervolgens door onbekenden is ontvreemd en opengemaakt terug gevonden in de bosjes bij mijn huis, ik vond het artikel namelijk daar zelf in de bosjes terug zonder verpakking! ik vind dit absoluut niet kunnen, het had evt bij buren afgegeven kunnen worden!

Dat de bezorger dit niet meer doet op deze manier.

Geachte heer/ mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een pakket op uw huisadres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Het is zeker niet fijn en absoluut niet de bedoeling dat een zending zo wordt afgeleverd. Daarom wil ik hier graag een klacht voor indienen. Ik heb een poging gedaan om de zending te traceren maar ik kan niets vinden met deze code. Zou u de code willen controleren? Heeft u toevallig een 3S code van deze zending? Zou ik uw e-mailadres mogen ontvangen?

Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw bericht met de gevraagde informatie. Graag informeer ik u over de verdere afhandeling van uw klacht.

Nogmaals mijn excuses dat uw zending onbeheerd is achter gelaten. Hierover heb ik een klacht aangemaakt. U zal hier geen verder bericht over ontvangen, maar dit komt terecht bij de leidinggevende op het bezorgkantoor en die gaat dit bespreken met de betreffende medewerker(s) en passende maatregelen nemen om herhaling te voorkomen.