Klacht POSTNL: pakketje met medicijnen naar Frankrijk niet aangekomen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 447466
Gebruiker
Gmschijf
Datum
1 reactie

Details

De klacht

De medicijnen die ik op 6 mei naar mijn broer in Frankrijk heb gestuurd, zijn vandaag - 25 mei - nog steeds niet aangekomen. U stuurt mij wel mailtjes met de vraag hoe de klacht is afgehandeld, maar hij IS nog niet afgehandeld!

De oplossing

dat de medicijnen alsnog worden afgeleverd

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat een door u verzonden zending nog niet afgeleverd is bij de geadresseerde in het Frankrijk. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Als gevolg van het coronavirus is vertraging ontstaan bij de aflevering van internationale zendingen, dat geldt ook voor zendingen naar Frankrijk. Tot mijn spijt is niet duidelijk hoeveel vertraging er precies is. Ik zal u moeten vragen af te wachten, het pakket heeft Nederland verlaten op 22 mei en is onderweg naar Frankrijk. Meer informatie over huidige situatie en vertragingen kunt u vinden op https://www.postnl.nl/klantenservice/actuele-vertragingen/buitenland/

    Indien het pakket op 6 juni 2020 nog niet afgeleverd is bij de geadresseerde dan raad ik u aan contact op te nemen met onze Klantenservice voor het opstarten van een onderzoek. Indien de medicijnen dringend nodig zijn, raad ik u aan eerder contact op te nemen met de Klantenservice, zodat in overleg met de onderzoeksafdeling kan worden beoordeeld of het mogelijk is het onderzoek eerder te starten. Ik kan hierover geen toezeggingen doen, omdat bekend is dat er vertragingen zijn en we uit ervaring weten dat de vertraagde zendingen alsnog aankomen binnen een bepaalde termijn.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gmschijf
Datum
Uiteindelijke oplossing
pakje nog steeds niet aangekomen
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen