Klacht POSTNL: Pakketje met track en trace code is nooit aangekomen, dus van de aardbodem verdwenen !!

Plukdedag

Mijn brievenbuspakje met track en trace code is zoekgeraakt. Nu worden enkel de verzendkosten vergoed.

Mijn pakket bezorgen zoals PostNL dat hoort te doen.

Geachte heer of mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over de bezorging van een brievenbuspakketje. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Als een zending langer dan vijf werkdagen onderweg is en er is geen afleverscan zichtbaar, dan kunnen wij u de verzendkosten vergoeden. Omdat de zending niet verzekerd is verzonden kunnen wij niet overgaan tot het vergoeden van de inhoud. Mocht u dit wel wensen bij vermissing, dan adviseer ik u de zending een volgende keer aangetekend te verzenden.

Als het pakketje alsnog in ons proces wordt aangetroffen dan zullen wij uiteraard alsnog tot bezorging overgaan.