Klacht POSTNL: Pakketje met track en trace code is nooit aangekomen, dus van de aardbodem verdwenen !!

Klachtnummer
# 535960
Gebruiker
Plukdedag
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn brievenbuspakje met track en trace code is zoekgeraakt. Nu worden enkel de verzendkosten vergoed.

De oplossing

Mijn pakket bezorgen zoals PostNL dat hoort te doen.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer of mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over de bezorging van een brievenbuspakketje. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Als een zending langer dan vijf werkdagen onderweg is en er is geen afleverscan zichtbaar, dan kunnen wij u de verzendkosten vergoeden. Omdat de zending niet verzekerd is verzonden kunnen wij niet overgaan tot het vergoeden van de inhoud. Mocht u dit wel wensen bij vermissing, dan adviseer ik u de zending een volgende keer aangetekend te verzenden.

    Als het pakketje alsnog in ons proces wordt aangetroffen dan zullen wij uiteraard alsnog tot bezorging overgaan.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen