Opgelost door POSTNL: Pakketje na 10 dagen niet binnen gekregen.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 458445
Gebruiker
L.Galis
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Hallo mensen. Bestelling gedaan op 17-06- 2020

Afgeleverd bij postnl 18-06-2020

Wij zijn nu 27-06-2020 en ik heb nog steeds niet binnen gekregen.

Waar is mijn pakketje gebleven??

Vriendelijke groeten.

Leo Galis.

De oplossing

Zorg dat ik het alsnog krijg.

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over de bezorging van een door u verwacht pakket. U wilt weten waar het pakket is gebleven. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Logisch dat u wilt weten wat de huidige status van uw pakket is. Dit zou ik graag voor u nagaan. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - de track en trace code van het door u verwachte pakket;
    - uw e-mailadres.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een (privé)reactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Hartelijk dank voor uw privébericht met aanvullende informatie. Graag informeer ik u.

    Door middel van uw Track & Trace-code heb ik de status bekeken. Ik zie dat uw zending verstuurd is als brievenbuspakje. Een brievenbuspakje met Track & Trace is traceerbaar maar wel beperkter dan een ‘normaal’ pakket. Ik kan tot mijn spijt niet nagaan waarom de zending nog niet afgeleverd is. Indien u het pakket op dit moment nog niet in uw bezit heeft dan raad ik u aan contact op te nemen met de afzender. De verzender is onze klant/opdrachtgever en zij kunnen eventueel een klacht bij ons melden over deze situatie. Omdat u als geadresseerde een overeenkomst heeft met de afzender over de levering van uw product kan de afzender u verder helpen met een passende oplossing. Mijn excuses voor de overlast die u heeft ondervonden.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
L.Galis
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geachte dame/heer Het pakje is alsnog binnen gekomen. We geven het Corona virus maar de schuld. Vriendelijke groeten. L.Galis
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen