Klacht POSTNL: Pakketje niet aangekomen?

Klachtnummer
# 281624
Gebruiker
P.ost
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 28 oktober j.l. heb ik een pakketje afgeleverd bij een post.nl punt. Bij het afleveren kreeg ik ook een barcode.
Daar de uitbetaling uitbleef van het bedrijf ben ik contact gaan zoeken met de vraag of het pakketje al is afgeleverd. Helaas zonder resultaat. Bij nagaan van de barcode kom ik helaas ook niet verder.

De oplossing

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw Ost,

    Wat spijtig te vernemen dat uw zending tot op heden niet is aangekomen bij de webwinkel. Ik wil graag voor u nagaan wat ik hierover in mijn systeem heb staan. Heeft u voor mij de 3S code die op het verzendbewijs staat? Ik hoor het graag van u.

    Met vriendelijke groet,

    Irene
    PostNL

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen