Klacht POSTNL: Pakketje niet aangekomen in het buitenland

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 370807
Gebruiker
Blue
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb op 21 mei een pakketje verstuurt, naar het buitenland, dat niet is aangekomen. Ik heb geen track and trace code, en dat deed ik omdat ik het niet nodig vond om het pakketje te traceren, zolang hij maar aankwam. Maar dit is niet het geval.

De oplossing

Eventuele wetenschap of het pakketje, na al deze tijd, nog steeds onderweg is of al is aangekomen zover jullie weten.
Of anders een vergoeding voor het verdwenen pakketje.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat uw pakket naar het Buitenland nog steeds niet is bezorgd. Ik kan me voorstellen dat dit erg teleurstellend is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Tot mijn spijt kan ik niet achterhalen waar uw pakket is gebleven omdat deze ongeregistreerd (dus zonder verzendcode) is verstuurd. Afhandeling van internationale (pakket)-post gaat bovendien grotendeels buiten PostNL om, waardoor ook niet valt te onderzoeken waar uw pakket zich momenteel bevindt.

    Pakketten die aangetekend, of met verzekerservice verstuurd zijn, zijn verzekerd tegen schade of vermissing. Dit geldt niet voor pakketten zonder Track & Trace code. Hierdoor heeft u jammer genoeg geen recht op een schadevergoeding. Mijn oprechte excuses hiervoor.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Blue
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik vind dit belagelijk. Als je een Muur blauw wilt, en een schilder verft het groen is het toch ook niet jammer dan. Ik kom naar je bedrijf voor een handeling voor een duur pakketje, en waar ik ook nog veel verzendkosten voor betaal en dan durf je te zeggen dat die niet verzekert is. Mij is niet verteld dat die niet automatisch is verzekert. Jullie doen je werk niet vatsoenlijk, maar wel mijn geld innen. Zover ik weet is er een net zo grote kans dat het is afgeleverd bij het verkeerde adres, als dat jullie het in de prullenbak hebt gegooit het moment dat het binnen kwam. Ik heb het verzendbewijs nog en sowieso dat ik verdere actie ga nemen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?