Klacht POSTNL: Pakketje niet afgeleverd, terwijl ontvanger wel thuis was

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 357334
Gebruiker
PaulVerhaere
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Pakketje niet afgeleverd, terwijl ontvanger wel thuis was; dit was voor de 3e keer met pakketjes van dezelfde afzender (Aliexpress).

De oplossing

Vanaf nu wel aanbellen en pakketje thuis bezorgen zoals beloofd wordt bij aankoop

3 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    De bezorger zou 25 maart een bezorgpoging hebben gedaan, uit uw bericht merk ik op dat dat niet klopt. Mijn excuses. Hiervoor wil ik graag een klacht voor u aanmaken. Voor wat betreft het pakketje, ik kan zien dat deze momenteel bij een afhaallocatie ligt. U kunt die daar dus ophalen.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    * uw e-mailadres;
    * of u een briefje in de bus hebt gehad van de bezorgpoging;
    * of u thuis was ten tijde van de bezorgpoging en of uw bel goed functioneert.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    PaulVerhaere
    Datum
    Goededag,

    Mijn informatie:

    * uw e-mailadres: pij@verhaere.nl;
    * of u een briefje in de bus hebt gehad van de bezorgpoging: Ja;
    * of u thuis was ten tijde van de bezorgpoging: Ja ( en de vorige 3 keer ook);
    * en of uw bel goed functioneert: Ja, ik woon in een nieuwbouwappartement met een nieuwe bel waarbij eerst het huisnummer geselecteerd dient te worden, weet de bezorger wellicht niet hoe de bel werkt?
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Ik wil u bedanken voor het toesturen van de ontbrekende gegevens. Volgens mijn gegevens is er over deze situatie al een klacht geregistreerd door een andere afdeling van de PostNL Klantenservice. Inmiddels is de klacht besproken met de betreffende bezorger. Ik verwacht dat de bezorging in de toekomst zal verbeteren.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
PaulVerhaere
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het is besproken met de bezorger.... het is al 3x voorgekomen; ik heb er weinig vertrouwen in dat de volgende keer het wel goed gaat. Helaas is het voor de rest voor een burger redelijk onbereikbaar om hierin iets echt te kunnen laten verbeteren.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over POSTNL?