Klacht POSTNL: Pakketje niet afgeleverd, terwijl ontvanger wel thuis was

sad Niet opgelost
PaulVerhaere

Pakketje niet afgeleverd, terwijl ontvanger wel thuis was; dit was voor de 3e keer met pakketjes van dezelfde afzender (Aliexpress).

Vanaf nu wel aanbellen en pakketje thuis bezorgen zoals beloofd wordt bij aankoop

Geachte heer,

De bezorger zou 25 maart een bezorgpoging hebben gedaan, uit uw bericht merk ik op dat dat niet klopt. Mijn excuses. Hiervoor wil ik graag een klacht voor u aanmaken. Voor wat betreft het pakketje, ik kan zien dat deze momenteel bij een afhaallocatie ligt. U kunt die daar dus ophalen.

* uw e-mailadres;
    * of u een briefje in de bus hebt gehad van de bezorgpoging;
    * of u thuis was ten tijde van de bezorgpoging en of uw bel goed functioneert.

Goededag,

Mijn informatie:

* uw e-mailadres: pij@verhaere.nl;
    * of u een briefje in de bus hebt gehad van de bezorgpoging: Ja;
    * of u thuis was ten tijde van de bezorgpoging: Ja ( en de vorige 3 keer ook);
    * en of uw bel goed functioneert: Ja, ik woon in een nieuwbouwappartement met een nieuwe bel waarbij eerst het huisnummer geselecteerd dient te worden, weet de bezorger wellicht niet hoe de bel werkt?
    Geachte heer, mevrouw,

Ik wil u bedanken voor het toesturen van de ontbrekende gegevens. Volgens mijn gegevens is er over deze situatie al een klacht geregistreerd door een andere afdeling van de PostNL Klantenservice. Inmiddels is de klacht besproken met de betreffende bezorger. Ik verwacht dat de bezorging in de toekomst zal verbeteren.

PaulVerhaere
Het is besproken met de bezorger.... het is al 3x voorgekomen; ik heb er weinig vertrouwen in dat de volgende keer het wel goed gaat. Helaas is het voor de rest voor een burger redelijk onbereikbaar om hierin iets echt te kunnen laten verbeteren.