Klacht POSTNL: Pakketje niet afgeleverd ondanks dat bij track and trace staat dat het pakje bij de buren is afgelev

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 421295
Gebruiker
KK
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Met track and trace nummer LO660510679CN zou op 9 januari jl. om 13.46 uur een pakje voor mij afgeleverd zijn bij onze buren. Het pakje komt uit China. De bezorger heeft bij mij geen bericht achter gelaten dat het pakje bij de buren bezorgd is. De buren weten van niets. Postnl zegt dat ze niets voor me kunnen doen. Ze gaan nog wel contact opnemen met het distributiecentrum.

De oplossing

De waarde vergoeden of zorgen dat het artikel alsnog wordt geleverd. Het tijdstip van de ????aflevering is bekend, dus kunnen ze er achter komen wie de bezorger is geweest. Deze kunnen ze confronteren.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakket. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik vind het heel kwalijk dat u dit pakket niet heeft ontvangen en dat het niet bij uw buren is. Mijn excuses hiervoor. Ik zie dat er voor u een klacht is aangemaakt. U zal hier verder geen bericht over ontvangen, maar dit zal worden besproken met de chauffeur en de melding gebruiken ze om de bezorging te verbeteren. Omdat dit pakket onverzekerd is verzonden en er niet getekend hoeft te worden voor ontvangst is verder onderzoek niet mogelijk. Hopelijk kunt u met de afzender tot een oplossing komen. Daar heeft u een overeenkomst mee. Ik kan u hierbij verder niet meer van dienst zijn. Ik kan u hiervoor ook geen vergoeding aanbieden.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
KK
Datum
Uiteindelijke oplossing
Op track and trace staat dat het pakket bij de buren is afgeleverd. Er is bij mij hiervan geen melding gemaakt en de buren hebben niets ontvangen. Duidelijk is dat de fout ligt bij post.nl en de bezorger. Schandalig dat post.nl doodleuk meldt hiervoor niet verantwoordelijk te zijn.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?