Klacht POSTNL: Pakketje niet afgeleverd ondanks dat bij track and trace staat dat het pakje bij de buren is afgelev

KK

Met track and trace nummer LO660510679CN zou op 9 januari jl. om 13.46 uur een pakje voor mij afgeleverd zijn bij onze buren. Het pakje komt uit China. De bezorger heeft bij mij geen bericht achter gelaten dat het pakje bij de buren bezorgd is. De buren weten van niets. Postnl zegt dat ze niets voor me kunnen doen. Ze gaan nog wel contact opnemen met het distributiecentrum.

De waarde vergoeden of zorgen dat het artikel alsnog wordt geleverd. Het tijdstip van de ????aflevering is bekend, dus kunnen ze er achter komen wie de bezorger is geweest. Deze kunnen ze confronteren.

Ik vind het heel kwalijk dat u dit pakket niet heeft ontvangen en dat het niet bij uw buren is. Mijn excuses hiervoor. Ik zie dat er voor u een klacht is aangemaakt. U zal hier verder geen bericht over ontvangen, maar dit zal worden besproken met de chauffeur en de melding gebruiken ze om de bezorging te verbeteren. Omdat dit pakket onverzekerd is verzonden en er niet getekend hoeft te worden voor ontvangst is verder onderzoek niet mogelijk. Hopelijk kunt u met de afzender tot een oplossing komen. Daar heeft u een overeenkomst mee. Ik kan u hierbij verder niet meer van dienst zijn. Ik kan u hiervoor ook geen vergoeding aanbieden.

KK
Op track and trace staat dat het pakket bij de buren is afgeleverd. Er is bij mij hiervan geen melding gemaakt en de buren hebben niets ontvangen. Duidelijk is dat de fout ligt bij post.nl en de bezorger. Schandalig dat post.nl doodleuk meldt hiervoor niet verantwoordelijk te zijn.