Klacht POSTNL: Pakketje niet afgeleverd ondanks dat er staat van wel...

Klachtnummer
# 424386
Gebruiker
SR
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakketje besteld bij Albelli, levertijd van een week, woensdag track en trace code ontvangen. Staat er: u pakketje past door de brievenbus en word binnen 1 á 2 werkdagen bezorgd. Vervolgens is het nu 2 dagen verder, nog niks binnen, maar op de track and trace staat dat die al geleverd zou moeten zijn! Krijg ik te horen dat deze ook nog over 2 werkdagen geleverd kan worden... Ten eerste vind ik het belachelijk dat als je weet dat het 4 dagen kan duren je 1 á 2 werkdagen beloofd. Ten tweede die track en trace is om te bekijken wanneer je je pakketje kan verwachten, als deze al als geleverd staat dan heb je er dus niks meer aan als die er nog niet is... Nu is mijn pakketje mooi te laat want had hem morgen nodig. Natuurlijk kan er iets mis gaan met de bezorging etc, maar laat dit netjes weten dat het bijv langer duurt, dan had ik er nog in ieder geval rekening mee kunnen houden...

De oplossing

Ik zou graag willen dat het bedrijf mij laat weten wanneer mijn pakketje dan wel komt, en waarom ze niet vooraf al laten weten dat een brievenbus pakketjes zoals de vrouw van de klantenservice mij vertelde, helemaal geen 1 á 2 dagen duurt maar 3 á 4 dagen...

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Wat verwarrend dat u een bezorgscan ziet terwijl de zending nog niet bij u is aangekomen. Ik begrijp dat u dit niet prettig vindt en graag een oplossing ziet. Helaas kan ik niet zien waar uw zending op het moment is. Ik kan u op dit moment dan ook niet verder assisteren. Ik wil u dan ook aanraden contact te zoeken met de afzender en de situatie uit te leggen. Hopelijk is aan de hand daarvan te bepalen wat er niet juist verlopen is.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?