Klacht POSTNL: Pakketje niet afgeleverd op adres, wel thuis en zelfs opengedaan (appartementencomplex)

Kennedy

Post NL belt bij mij aan om pakketje te brengen. Ik doe open via videofoon/intercom. Helaas nooit geen pakje aangekomen.
Bezorger was blijkbaar te lui om het pakje af te leveren, heeft het op een ander nummer/etage afgeleverd.
Is dit de bedoeling?

Uitleg

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over uw pakekt. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Heb voor u gekeken maar helaas werkt de door u verstrekte 3S-code niet. Kunt u deze nog eens controleren? Dan kijk ik graag nog eens voor u.

Bedankt uw reactie. Heb de code nog eens nagekeken en hier is niks op te vinden. Kan dus helaas niks voor u betekenen in dit geval. Mocht u nog een andere code vinden mag u altijd weer contact opnemen, dit mag natuurlijk ook via een van onze andere kanalen.

Kennedy