Klacht POSTNL: Pakketje niet afgeleverd op adres, wel thuis en zelfs opengedaan (appartementencomplex)

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 356860
Gebruiker
Kennedy
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Post NL belt bij mij aan om pakketje te brengen. Ik doe open via videofoon/intercom. Helaas nooit geen pakje aangekomen.
Bezorger was blijkbaar te lui om het pakje af te leveren, heeft het op een ander nummer/etage afgeleverd.
Is dit de bedoeling?

De oplossing

Uitleg

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over uw pakekt. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Heb voor u gekeken maar helaas werkt de door u verstrekte 3S-code niet. Kunt u deze nog eens controleren? Dan kijk ik graag nog eens voor u.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt uw reactie. Heb de code nog eens nagekeken en hier is niks op te vinden. Kan dus helaas niks voor u betekenen in dit geval. Mocht u nog een andere code vinden mag u altijd weer contact opnemen, dit mag natuurlijk ook via een van onze andere kanalen.



    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Kennedy
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen