Klacht POSTNL: Pakketje Niet afgeleverd op huis adres

Klachtnummer
# 181638
Gebruiker
Dundraadje
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik Wil dat mijn pakket uit America word afgeleverd op mijn huis dates
Herman de Boer wiertdijkje 5 Bergen NH tel 0725896336
Tracking number EZ111457488US

De oplossing

Stuur het pakketje naar mijn huis dates
Mijn zuster zal het in ontvangst nemen
Ik Ben momenteel op vakantie
Bedankt Herman

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer De Boer,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u meer informatie wenst te ontvangen over de status van een door u te ontvangen pakket.

    Uw pakket is op 17 augustus in route geweest voor aflevering. Helaas heeft de bezorger door omstandigheden deze route niet kunnen afmaken. U bent hierover geïnformeerd via postnl.nl/ontvangen en de PostNL App. Op 18 augustus trof de bezorger u niet thuis aan. Hierop heeft u zelf aangegeven het pakket te willen ontvangen op een postkantoor, waar het de volgende dag is afgehaald.

    Ik ga er vanuit u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u ook altijd terecht bij onze klantenservice via postnl.nl/klantenservice.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL