Opgelost door POSTNL: Pakketje niet afgeleverd.

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 373401
Gebruiker
Icepatie
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Iets besteld op AliExpress en volgens hun track en trace zou ik op de hoogte zijn gesteld om pakketje op te halen, maar nooit een briefje of iets in de bus gehad. In de app staat ook niks. Geen idee waar het pakketje nu is

"Addressee notified to pickup"
Zendingnummer is : zie aanvulling

De oplossing

Pakketje graag afleveren of laten weten waar ik het kan ophalen

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Hartelijk bedankt voor uw bericht met aanvullende informatie. Mijn excuses voor het feit dat de chauffeur geen briefje heeft achtergelaten op uw adres op 21 juni. Graag informeer ik u over de verdere afhandeling.

    Hierover heb ik een klacht aangemaakt. U zal hier geen verder bericht over ontvangen, maar dit komt terecht bij de leidinggevende op het bezorgkantoor en die gaat dit bespreken met de chauffeur om dit zo spoedig mogelijk weer correct te laten verlopen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Icepatie
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen