Klacht POSTNL: pakketje niet afgeleverd

Ruben85

Ik heb vorige week een pakketje besteld via een webshop. Deze zou zaterdag geleverd worden tussen 15.20u en 17.20u.
Om 17.45u nog geen pakketje te zien. Omdat we vanaf 18u niet meer thuis zijn geweest heb ik om 1930u mijn mail nog eens gecheckt en ja hoor. Ik kreeg de bevestiging van postNL dat mijn pakketje was afgeleverd om 17.07u...(??????)

Thuisgekomen echter geen pakketje, geen briefje in de brievenbus, niks....

Zojuist staat er een bezorger aan de deur die vraagt of we het pakketje al gevonden hebben, want hij had gehoord dat zijn collega het achter mijn vuilcontainer heeft gelegd (?????)

weg pakketje dus.... en nu?

vergoeden of alsnog bezorgen

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u uw pakket niet heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat dit erg teleurstellend is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

In mijn gegevens zie ik dat de afzender hierover contact heeft gehad met onze zakelijke klantenservice. De bezorger is hier uiteraard op aangesproken, en de uitkomst van dat gesprek hebben wij teruggekoppeld naar de afzender.

Voor een nieuw pakket, of een vergoeding, raad ik u aan om hierover contact op te nemen met de afzender. De reden daarvoor is omdat de afzender onze opdrachtgever is, en ons betaald heeft voor de verzending. Dat maakt de afzender onze klant, en omdat u de afzender betaald heeft, bent u de klant van de afzender. Dus in dit geval kunt u de afzender aanspreken over het feit dat u nu niet gekregen heeft waarvoor u betaald heeft, en de afzender kan ons aanspreken over het feit dat hij ons betaald heeft voor een service die wij nu niet correct hebben uitgevoerd.