Klacht POSTNL: Pakketje niet bezorgd binnen tijdvak

Adnana333

Gister avond tevergeefs zitten wachten op een door mij besteld pakket. Bezorgtijd lag tussen 20:20 en 21:20, het pakket is echter nooit bezorgd door PostNL binnen de aangegeven tijdsindicatie. De reden vind ik ronduit onacceptabel. Bezorgadres onbereikbaar, nieuwe poging volgt. Ik begrijp dat het niet zo mooi weer was gister avond maar om dan maar geen pakketjes te bezorgen vind ik belachelijk. PostNL schaadt hiermee de goede reputatie van het bedrijf waarbij ik het pakketje heb besteld.

Minstens een excuus

Bedankt voor uw reactie. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakket. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Mijn excuses voor het feit dat het pakket op 31 december niet meer is aangeboden. Ik zie dat de bezorging uiteindelijk is uitgesteld. Het is de chauffeur wegens de drukte niet meer gelukt om het pakket voor 18:00 aan te bieden. Vanwege oud en nieuw was er op deze dag geen avondbezorging. Ik zie dat u het pakket uiteindelijk op 3 januari heeft ontvangen.