Klacht POSTNL: Pakketje niet bezorgd masr postnl beweert van wel.

Waarismnpakketje

Volgens postnl is t pakketje bezorgd en voor getekend,maar pakketje is niet ontvangen, er was niemand thuis.
Ik heb ook geen briefje in de bus en t is ook niet bij n afleverpunt.
Ik heb gebeld met postnl maar ze komen niet verder als dat t is bezorgd,punt uit.en mompelde iets over fraude, en dat ik kontakt moet opnemen met de afzender zodat ze n onderzoek kunnen starten.heb ik gedaan, nu wacht ik af.

Mn pakketje opspoort ?

Ik snap uiteraard dat u graag wilt weten waar deze zending dan wel af is geleverd. Ik raad toch nog voor de zekerheid aan om navraag te doen bij de buren. Anders dient inderdaad de afzender een onderzoek bij ons op te starten naar deze levering. Ik zie helaas nog niet een lopend onderzoek in ons systeem terug. Ik raad dan ook aan om opnieuw contact met de afzender te zoeken, zodat zij dit onderzoek bij ons kunnen opstarten en u alsnog snel uw pakket in ontvangst kan nemen.