Klacht POSTNL: Pakketje niet bezorgd masr postnl beweert van wel.

Klachtnummer
# 445712
Gebruiker
Waarismnpakketje
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Volgens postnl is t pakketje bezorgd en voor getekend,maar pakketje is niet ontvangen, er was niemand thuis.
Ik heb ook geen briefje in de bus en t is ook niet bij n afleverpunt.
Ik heb gebeld met postnl maar ze komen niet verder als dat t is bezorgd,punt uit.en mompelde iets over fraude, en dat ik kontakt moet opnemen met de afzender zodat ze n onderzoek kunnen starten.heb ik gedaan, nu wacht ik af.

Gewenste oplossing

Mn pakketje opspoort ?

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik snap uiteraard dat u graag wilt weten waar deze zending dan wel af is geleverd. Ik raad toch nog voor de zekerheid aan om navraag te doen bij de buren. Anders dient inderdaad de afzender een onderzoek bij ons op te starten naar deze levering. Ik zie helaas nog niet een lopend onderzoek in ons systeem terug. Ik raad dan ook aan om opnieuw contact met de afzender te zoeken, zodat zij dit onderzoek bij ons kunnen opstarten en u alsnog snel uw pakket in ontvangst kan nemen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen