Klacht POSTNL: pakketje niet bezorgd

ikke

Mijn pakketje zou op 22 augustus tussen 1930 en 2130 uur bezorgd worden. Dus ik keek net wat de stavaza is mbt het pakket. zie ik bij de status staan dat de bezorger om 1848 uur geprobeerd heeft het pakket te bezorgen, maar dat er niemand thuis was. Dit klopt echter niet! ik was gewoon thuis, maar de bezorger is helemaal niet langs geweest. In mijn brievenbus zit ook geen briefje waarop staat dat de bzorger is geweest maar dat het bezorgen niet is gelukt. bezorger is dus helemaal niet langs geweest!!!

Ik vind dit niet kunnen en een hele slechte service van jullie!! en het is niet de eerste keer dat dit gebeurd!
kan ik nu ook een compensatie krijgen of anders een oplossing voor wat julli hieraan gaan doen zodat dit niet weer gebeurd?

mogelijk compensatie en van posnl schriftelijk een oplossing hoe deze problemennjn het vervolg voorkomen gaan worden

Geachte mevrouw Minnema,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat de bezorging van uw pakket op 22 augustus jl. niet correct is uitgevoerd. Mijn excuses hiervoor.

Ik zie dat u hierover reeds contact heeft gehad via chat en e-mail. Uw melding is langs die weg verwerkt. Er heeft een gesprek plaatsgevonden tussen uw bezorger en zijn manager. Deze laatste geeft aan dat er niet correct is gehandeld en heeft de medewerker in kwestie hierop aangesproken, om herhaling in de toekomst te voorkomen.

Vergoeding voor gevolgschade is uitgesloten in de Algemene Voorwaarden.

PostNL
    ikke
    het is het standaardantwoord van post nl. hebbik de loop van de tijd nog weinig verandering gemerkt