Opgelost door POSTNL: Pakketje niet bezorgd

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 22454
Gebruiker
Agpoman
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Ik heb op woensdag een pakketje besteld in duitsland wat op donderdag is weggestuurd
via track en trace kon ik volgen en kijken wanneer het bij mij aangeboden zou worden.
Het zou worden aangeboden zaterdag tussen 10.00 en 12.30 uur.
Ik heb gewacht , omdat ik het dringend nodig had tot 13,15 omdat ik elders verplichtingen had.
een uur erna thuis gekomen en een kaartje dat ik niet thuis was.
Ik moest maar op de site het een en ander regelen , ik kwam niet goed ingelogd en het lukte niet om iets te veranderen en heb ik maar maandag morgen de telefoon gepakt om het een en ander te regelen.
Via track en trace werd het pakketje maandag weer aangeboden tussen 8.00 uur s,morgen en 21.30 uur s, avonds en als ik het wilde hebben moest ik maar zorgen dat er iemand was.
Gewoon ongelooflijk beschamend zoals ze daar werken.
Nu wordt het morgen dus dinsdag op het postkantoor afgegeven en dan kan ik halen na 13.00 uur
ls ik het op mijn werk wilde laten bezorgen moest ik hier weer v betalen

4 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte Peter Roekel,Hartelijk dank voor uw melding. Helaas heeft u geen 3Sbarcode of NAW gegevens genoteerd bij deze melding en kunnen wij u daardoor alleen een algemeen antwoord geven.Track en trace geeft een indicatie tijdvak gebaseerd op voorgaande scangegevens en de hoeveelheid zendingen die voor de volgende dag zijn aangemeld voor bezorging.Daarnaast hebben elementen als weer en verkeer ook nog een keer invloed op het daadwerkelijke aanbiedingstijdstip.Wij proberen de tijdsvakindicatie zo klein mogelijk te maken en de tijden zoals aangegeven zo veel mogelijk na te leven echter blijven het indicaties en kunnen er altijd dingen gebeuren waardoor wij hiervan af moeten wijken.Graag vernemen wij van u wie u over betalen voor verzorging heeft gesproken daar er binnen PostNL geen procedures zijn waarbij voor hernieuwde aanbieding extra betaald zou moeten worden.In de veronderstelling u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.Met vriendelijke groet,Frouktje
    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    Agpoman
    Datum
    Geachte PostNL.
    Door dat ik met de barcode niet kon inloggen in jullie systeem heb ik maandag morgen gelijk gebeld om te kijken of wij iets konden regelen.
    Dat was niet mogelijk ik moes maar thuis blijven van 10.00 uur s,morgens tot 21.30 uur... en anders ging het niet.
    als ik niet thus zou zijn wordt het pakje gewoon de dinsdag bij het dichts bijzijnde postkantoor afgegeven en kan ik het daar ophalen.
    En zo is het het geschied.
    En dat terwijl jullie zeggen dat jullie komen en niet komen
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer Roekel, Helaas kunnen wij, zoals mijn collega al aangaf niet altijd binnen het tijdsvak bezorgen. Dat u daarna via de KG code niet kon aangeven, wat er vervolgens met het pakket moest gebeuren, is een kwalijke zaak. Het was voor de medewerker die u maandag heeft gesproken niet mogelijk de bezorging van het pakket te wijzigen. Ik kan me voorstellen dat u hierdoor het gevoel heeft gekregen, geen medewerking te krijgen.
    Het bezorgen op een ander adres is binnen de procedures van PostNL niet mogelijk.
    Ik wil u namens PostNL excuses aanbieden voor het ontstane ongemak en hoop u in de toekomst beter van dienst te kunnen zijn.Met vriendelijke groet,Iteke
    PostNL Klantenservice
  4. Auteur
    Agpoman
    Datum
    het is opgelost en de excuses geaccepteerd.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Agpoman
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen