Klacht POSTNL: Pakketje niet bezorgt, PostNL haalt zijn schouders op....

Klachtnummer
# 596286
Gebruiker
Wouter
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Binnenlandse pakketverzending kwijt, track&trace geeft aan dat hij al een maand in het sorteerproces zit. Met de klantenservice gebeld, maar die halen hun schouders op en zeggen dat ze er niks aan kunnen doen. Het enige dat ze kunnen doen is het vergoeden van de oorspronkelijke verzendkosten. Lekker dan, wat is hierin het risico voor postnl? Als ze niet leveren dan storten ze de verzendkosten terug, pas binnen 14 dagen??? Maar de klant zit met de schade (die is veroorzaakt door postnl!).

Gewenste oplossing

Schadeloos gesteld worden.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte meneer/ mevrouw,


    Ik vind het erg vervelend dat uw zending nog niet is aangekomen bij de geadresseerde. Helaas kan ik u niet vertellen waar uw zending is. Mijn excuses hiervoor.

    Omdat u heeft gekozen voor een verzendwijze waarbij niet getekend hoeft te worden voor ontvangst, is onderzoek helaas niet mogelijk. Wilt u een volgende keer in aanmerking komen voor een onderzoek of schadevergoeding dan kunt u de zending Aangetekend versturen.

    Wat ik wel voor u kan doen is een klacht registreren. U krijgt hier geen terugkoppeling van, maar hiermee kunnen wij wel onze interne processen verbeteren.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice


Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen