Opgelost door POSTNL: Pakketje niet gekomen.

content Opgelost
Elenka

Mijn pakketje kwijt uit China. Een week geleden heb ik melding in mijn brievenbus met ophaaladres gevonden.Er stond geen barcode en geen naam enkele adres waar moet ik iets ophalen stond niets erbij .Tegelijk tijd heb ik email van Aliexpress dat mijn pakketje al in NL. Op adres waar moet ik post ophalen kunnen ze niets vinden en het is ook verstandig zonder barcode.Ik heb deze info kunnen vinden:05-12-2017 17:59 De levering van het item is mislukt NEDERLAND
05-12-2017 17:40 De levering van het item is mislukt
05-12-2017 14:38 De levering van het item is mislukt
04-12-2017 14:27 De levering van het item is mislukt
02-12-2017 17:29 De levering van het item is mislukt
30-11-2017 23:06 Het item is verwerkt in het land van bestemming

Mijn vraag is:Kunt U vinden NL barcode voor deze pakketje en zien waar is die gebleven?De code is LX338560541NL.
Alvast bedankt,
Elena
Geachte Thera, bedankt voor u antwoord. Met vrindelijke groet, Elena

Geachte mevrouw Razumova,

Uit uw bericht begrijp ik dat u uw pakket met de code: LX338560541NL tot op heden niet hebt ontvangen. Ik kan mij voorstellen dat u zich zorgen maakt en ik informeer u dan ook graag over de huidige status van uw pakket.

Volgens mijn gegevens is uw pakket verder gegaan binnen Nederland als briefpost. Dat betekent dat het pakket verder in Nederland erg lastig te volgen is. Ik raad u dan ook aan om contact op te nemen met de afzender. De afzender is namelijk verantwoordelijk voor uw pakket totdat het in goede orde is afgeleverd. De afzender kan eventueel bij zijn/haar eigen postorganisatie een onderzoek aanvragen omdat er daar is betaald voor de verzending.

Thera
    PostNL