Klacht POSTNL: pakketje niet gekregen

Klachtnummer
# 452200
Gebruiker
rukhss
Datum
1 reactie

Details

De klacht

pakketje niet gekregen terwijl ik wel een melding heb gekregen dat ik het al moest hebben

De oplossing

nakijken waar het pakketje kan zijn

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over de levering van een zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Dat is inderdaad flink verwarrend! Ik heb even voor u gekeken en zie dat uw zending de dag na uw bericht is afgeleverd, ik ga er dan ook dat dit het geval is. Mocht dit niet zo zijn raad ik u aan bij de buren te informeren en anders contact te zoeken met de afzender voor een passende oplossing.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen