Klacht POSTNL: Pakketje niet geleverd ondanks T&T

Klachtnummer
# 341011
Gebruiker
A.H.J. Empel
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ondanks track&trace code is mijn pakketje NIET afgeleverd!
Terwijl als ik de code bekijk op Post.nl is het afgeleverd...niet dus!
Ook niet bij de buren...geen briefje in de brievenbus....het was een brievenbus pakketje.
Dus hoefde ik niet thuis te blijven...al was ik dat wel...de hele dag.
Wel 24,00 euro door mijn neus geboord....!

De oplossing

Het gaat uitzoeken waar het pakketje gebleven is.
Ik eis anders een schadevergoeding.
Waar heb je anders aan die T&T?!
En wil hier een terug koppeling van.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw brievenbuspakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Erg naar dat u deze zending nog niet heeft ontvangen. Ik snap dat u teleurgesteld bent. Volgens mijn gegevens zou het pakket op de 19de bij u in de brievenbus zijn afgeleverd. Omdat u aangeeft dat dit niet het geval is raad ik u aan contact op te nemen met de afzender. Die kan u mogelijk een passende oplossing bieden en hier als opdrachtgever contact over opnemen met PostNL.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen