Opgelost door POSTNL: Pakketje niet geleverd.

sad Opgelost
Border

De eerste keer hadden wij de post bezorger gemist,keurig kaartje in de brievenbus gestopt met de mededeling dat ie s'anderdaags weer langs komt,de hele dag thuis gezeten en gewacht,maar helaas geen pakketje,maar rijden de postbezorgers maar liefst 10 keer door de straat.Feestelijk bedankt,verlofdag naar de kl...n.
Met onvriendelijke groet W.Coumans.

Simpel,bezorg mijn pakketje zoals het voor een bedrijf als het uwe behoort te zijn.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over de bezorging van uw pakket. Deze is na de 1e bezorgpoging de volgende dag niet meer geleverd. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik wil graag voor u nakijken wat voor informatie ik kan vinden over deze zending. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Wat is de 3S-code van de zending?
    - Wilt u ook uw e-mailadres mee sturen? Dan kan ik zo nodig een klacht registreren.

Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een (privé) reactie op dit bericht.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Border
    Het pakketje is alsnog bezorgd,alleen niet zoals aangegeven werd op het bericht maar een dag later.

Border
Het zou een dag later bezorgd worden wat dus niet gebeurde na een hele dag zitten wachten,tevergeefs,werd het doodleuk een dag later bezorgd als wat er op bericht stond vermeld.

Ook een klacht indienen over ?