Klacht POSTNL: Pakketje niet ontvangen

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 451006
Gebruiker
Gigi
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Goedemorgen ik heb mijn pakket uit HongKong nog niet ontvangen hij is vanaf 24 april al onderweg
tracKingnumber LT069842805NL
Laat het svp vandaag mij zsm weten.
Heeft u voor mij het tracktracenummer in het Nederlands?

De oplossing

Gelijk vandaag zsm nakijken

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik snap inderdaad dat u bezorgd bent over deze zending. Helaas hebben wij deze zending nog niet binnen gekregen, waardoor ik nog geen informatie voor u heb. Zodra de zending bij ons binnen gekomen is kan u deze volgen via https://www.internationalparceltracking.com/ met deze internationale tracking code en uw postcode.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gigi
Datum
Uiteindelijke oplossing
Niks gehoord geen reactie terug ontvangen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen