Opgelost door POSTNL: Pakketje niet ontvangen
Details
Klacht
Mijn pakketje van AliExpress zou binnen 12/15 dagen bezorgd moeten zijn. Ik heb 9 April besteld en het is nu 7 Mei, en ik heb nog niks ontvangen. Het aparte is dus dat in mijn track and trace staat dat het pakketje deze status heeft‘ countryDestination
Netherlands
Origin
China
NL-Item received at OE in the destination country:The item is at the handover point from freight carrier to PostNL’ ik heb wel 2 Mei om 22:00 uur een mail gehad dat me pakketje is aangekomen en bij mijn locale postkantoor zou liggen. Ik de volgende dag gelijk langs geweest bij het postkantoor en helaas lag er niks en gaf ze mij aan dat het pakketje nog steeds dezelfde status had. Het pakketje zou naar mijn huis adres worden verstuurd dus dat mailtje vond ik heel apart, waarom zou het naar het postkantoor worden verstuurd als het door de brievenbus past? Nu vraag ik mij oprecht af of ik dit pakketje nog ooit zal ontvangen want hij staat nu al een langere tijd op dezelfde status en het een of het ander gaat sowieso mis.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen
Gewenste oplossing
Ik wil graag de exacte status van mijn pakketje weten, ook wil ik weten waarom ik een mail heb gehad dat me pakketje bij het postkantoor zou liggen terwijl dat niet zo is.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.