Opgelost door POSTNL: Pakketje niet ontvangen

content Opgelost
# 442061
Isa1999

Mijn pakketje van AliExpress zou binnen 12/15 dagen bezorgd moeten zijn. Ik heb 9 April besteld en het is nu 7 Mei, en ik heb nog niks ontvangen. Het aparte is dus dat in mijn track and trace staat dat het pakketje deze status heeft‘ country
Destination
Netherlands
Origin
China
NL-Item received at OE in the destination country:The item is at the handover point from freight carrier to PostNL’ ik heb wel 2 Mei om 22:00 uur een mail gehad dat me pakketje is aangekomen en bij mijn locale postkantoor zou liggen. Ik de volgende dag gelijk langs geweest bij het postkantoor en helaas lag er niks en gaf ze mij aan dat het pakketje nog steeds dezelfde status had. Het pakketje zou naar mijn huis adres worden verstuurd dus dat mailtje vond ik heel apart, waarom zou het naar het postkantoor worden verstuurd als het door de brievenbus past? Nu vraag ik mij oprecht af of ik dit pakketje nog ooit zal ontvangen want hij staat nu al een langere tijd op dezelfde status en het een of het ander gaat sowieso mis.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen

Ik wil graag de exacte status van mijn pakketje weten, ook wil ik weten waarom ik een mail heb gehad dat me pakketje bij het postkantoor zou liggen terwijl dat niet zo is.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een door u verwacht pakket uit het buitenland. Tot op heden heeft u het pakket niet ontvangen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Het is begrijpelijk dat u zich afvraagt waar uw pakket blijft. Ik zie dat uw pakket bij ons is aangemeld, maar dat het pakket ons verwerkingsproces nog niet heeft bereikt. Gezien het inmiddels meer dan een week geleden is dat uw pakket gescand is, kunt u het beste contact opnemen met de afzender. De afzender kan dan een onderzoek laten instellen via de postorganisatie in het land van herkomst. Indien nodig neemt de betreffende organisatie naar aanleiding van het onderzoek contact met ons op.

De e-mail die u ontvangen heeft is verstuurd door de afzender, in dit geval AliExpress. Wij zijn niet verantwoordelijk voor de informatie die door de afzender aan u wordt verstrekt. Waarom u deze e-mail heeft ontvangen kan ik u dus niet uitleggen. U kunt deze vraag eventueel aan de afzender stellen.

Isa1999
Contact opnemen met Aliexpress