Opgelost door POSTNL: pakketje niet ontvangen en geen bezorger langs m`n deur geweest

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 449403
Gebruiker
timmy013
Datum
1 reactie

Details

De klacht

ik heb donderdag een accu voor m`n brommer besteld..
deze zou vrijdag bezorgd worden.. is niet gebeurd..
ik kreeg het verzoek via de T&T dat het op zaterdag bezorgd zou zijn..
zaterdag kreeg ik een bericht dat de bezorging mislukt was.. en dat ik het pakketje dinsdag bij een afhaalpunt bezorgd wordt en dat ik het daar af kan halen..
echter heb ik geen "gemist"kaart ontvangen en heeft de bezorger ( als hij mijn adres gevonden zou hebben) nooit aangebeld..
graag zou ik willen dat dit opgelost wordt.. ik had voor die tijd en het geld de accu zelf kunnen halen en was het sneller geweest...

De oplossing

dat ik m`n verzendkosten terug krijg en dat ik m`n pakketje alsnog ontvang... ik betaal immers voor een snelle betrouwbare bezorging die binnen nederland binnen 1 a 2 dagen voldaan kan worden

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik snap inderdaad dat u niet blij bent met deze situatie. Ik zie dat u via een ander medium al contact met ons heeft gehad en daar een klacht in is gediend over het handelen van de bezorger. Ik kan u daarnaast niet een vergoeding bieden voor de verzendkosten, maar u mag er wel vanuit gaan dat u snel verbetering zal zien in de bezorging naar uw adres.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
timmy013
Datum
Uiteindelijke oplossing
De bezorger erop aanspreken heeft geen zin.. ieder apartementen complex heeft weer een andere deurbel en het is onmenselijk om van de bezorger te verwachten dat hij dat allemaal moet onthouden. Daarnaast heb ik geen GEMIST kaart gehad.. die had hij wel achter mogen laten in m'n brievenbus.. maat ik heb het pakketje zelf afgehaald bij een postnl afhaalpunt in de buurt... Al met al.. ik heb m'n pakketje.. bijna een week later.. maar dat is dus opgelost....
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen