Opgelost door POSTNL: pakketje niet ontvangen en geen bezorger langs m`n deur geweest

content Opgelost
timmy013

ik heb donderdag een accu voor m`n brommer besteld..
deze zou vrijdag bezorgd worden.. is niet gebeurd..
ik kreeg het verzoek via de T&T dat het op zaterdag bezorgd zou zijn..
zaterdag kreeg ik een bericht dat de bezorging mislukt was.. en dat ik het pakketje dinsdag bij een afhaalpunt bezorgd wordt en dat ik het daar af kan halen..
echter heb ik geen "gemist"kaart ontvangen en heeft de bezorger ( als hij mijn adres gevonden zou hebben) nooit aangebeld..
graag zou ik willen dat dit opgelost wordt.. ik had voor die tijd en het geld de accu zelf kunnen halen en was het sneller geweest...

dat ik m`n verzendkosten terug krijg en dat ik m`n pakketje alsnog ontvang... ik betaal immers voor een snelle betrouwbare bezorging die binnen nederland binnen 1 a 2 dagen voldaan kan worden

Ik snap inderdaad dat u niet blij bent met deze situatie. Ik zie dat u via een ander medium al contact met ons heeft gehad en daar een klacht in is gediend over het handelen van de bezorger. Ik kan u daarnaast niet een vergoeding bieden voor de verzendkosten, maar u mag er wel vanuit gaan dat u snel verbetering zal zien in de bezorging naar uw adres.

timmy013
De bezorger erop aanspreken heeft geen zin.. ieder apartementen complex heeft weer een andere deurbel en het is onmenselijk om van de bezorger te verwachten dat hij dat allemaal moet onthouden. Daarnaast heb ik geen GEMIST kaart gehad.. die had hij wel achter mogen laten in m'n brievenbus.. maat ik heb het pakketje zelf afgehaald bij een postnl afhaalpunt in de buurt... Al met al.. ik heb m'n pakketje.. bijna een week later.. maar dat is dus opgelost....