Klacht POSTNL: Pakketje niet ontvangen.

# 619351
Ahmad Almasri

Ik moest al van 4 maanden al een post ontvangen van Saoedi-Arabië en als ik Postnl om het pakketje vraag, zeggen zij dat ze het pakket niet hebben. Ik ben wel teleurgesteld, want ik ben vaak gaan bellen naar het bedrijf dat in Saoedi-Arabië ligt en ze hebben gezegd dat zij het pakket hebben verzonden en dat het al in Nederlands is. Kunt u mij helpen?

Contact opnemen met Postnl en vragen om het pakketje. En er kunnen altijd andere opties zijn die u mij ermee kan helpen.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakket uit het buitenland. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Mijn excuses voor het feit dat u dit pakket tot op heden niet heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is. Aangezien dit nu veel te lang duurt en er geen informatie over uw pakket beschikbaar is in Track & Trace, adviseer ik u om contact op te nemen met de afzender voor een verdere oplossing. Die is de opdrachtgever voor de verzending van het pakket en kan via zijn of haar lokale postdienst een onderzoek laten instellen.