Opgelost door POSTNL: Pakketje niet ontvangen

content Opgelost
cigdem29

Ik verwachtte een pakketje vanuit de verenigde staten. Ik krijg e-mails met updates van de levering met betrekking tot het pakketje.

Ik weet van mijn vorige bestelling ook uit de verenigde staten zelfde site, dat dit werd bezorgd door post-nl.

Nu heb ik vandaag twee email updates ontvangen waarbij in de eerste staat dat ze het niet konden leveren omdat er niemand thuis was , en het pakketje vastgehouden zou gaan worden. Dan wil ik weten waar en door wie?

En de tweede update email geeft te kennen oftewel adviseert om het pakketje zelf af te gaan halen. De vraag is dan waar en bij wie en met welke zekerheid ?

Graag wil ik weten waar mijn pakketje zich momenteel bevindt en wanneer en door wie het bezorgd gaat worden.

Ik wil een oplossing.!

cigdem29
Er is niet een specifieke oplossing aangeboden. Mijn pakket bleef extra lang liggen bij de Nederlandse douane wegens een extra controle. Dat is de reden geweest dat het langer duurde dan mijn verwachting. Inmiddels heb ik mijn bestelling vorige week afgehaald bij de postkantoor.