Klacht POSTNL: Pakketje niet ontvangen

Klachtnummer
# 147370
Gebruiker
chemkiddy
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb in korea iets besteld, maar nooit ontvangen. Nu zijn jullie 1x aan de deur geweest toen we niet thuis waren. We hebben een barcode gekregen, maar door het slechte handschrift moeilijk te ontcijferen. Verder staat op de site van korea post dat het pakketje zich bevind in het inward office of exchange in Amsterdam. Nu heb ik jullie hierover gemaild maar ik krijg maar geen reactie. Waar bevind het pakket zich nu?

De oplossing

Graag willen we zo snel mogelijk het pakketje in ontvangst nemen

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Nathasja,

    Ik heb helaas slecht nieuws voor u. De zending is retour afzender gestuurd.
    De reden van retour staat op het pakket en kan ik niet controleren. Ik raad u aan contact op te nemen met de afzender voor zowel meer informatie als een nieuwe zending.

    Ik kan hier in helaas niks meer voor u betekenen, mijn excuses voor het ongemak.

    Ik hoop u voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Bart
    Klantenservice PostNL

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen