Klacht POSTNL: Pakketje nog niet ontvangen

Klachtnummer
# 27955
Gebruiker
Diana
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Zaterdag zou ons pakketje worden bezorgd tussen 9:30 en 12:30 uur dus heb ik vrij genomen aangezien het om een onderdeel gaat voor mijn wasmachine. Om 13:00 uur nog geen bezorger gezien en dus weer gekeken. Toen gaf hij aan dat het maandag tussen 8:30 en 21:30 bezorgd zal worden, maar ook maandag weer niks ontvangen en dus de hele dag voor niks zitten wachten. Zaterdag had ik ook een mail naar post nl zelf gestuurd en kreeg ik Maandag als antwoord dat de zending niet goed was gesorteerd en ze verwachte dat ik het maandag zou ontvangen. NIET DUS!
Ik hoop hem vandaag wel te ontvangen tussen 12:00 en 14:00 uur zoals de site nu weer aangeeft.

De oplossing

Gezien ik er zaterdag vrij voor heb moeten nemen en al 3 dagen niet heb kunnen wassen omdat er bij jullie tot 2 keer wat fout is gegaan wil ik een compensatie.
Ik heb nu noodgedwongen was bij iemand anders moeten wassen aangezien niet iedereen genoeg kleren voor 2 week in de kast heeft liggen. En 1 dag loon van 70 euro mis gelopen voor niks.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Raggers,Hartelijk dank voor uw melding. Aan de hand van de gegevens die u heeft doorgegeven, heb ik kunnen zien dat de zending inmiddels bij u is afgeleverd. Helaas is de zending door een foute sortering vertraagd, waardoor u de zending op een later tijdstip heeft ontvangen. Ik wil u namens PostNL excuses aanbieden en hoop u in de toekomst beter van dienst te kunnen zijn. Helaas worden kosten van vervolgschade niet vergoed.Met vriendelijke groet,Iteke
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen