Klacht POSTNL: Pakketje nog niet ontvangen

Diana

Zaterdag zou ons pakketje worden bezorgd tussen 9:30 en 12:30 uur dus heb ik vrij genomen aangezien het om een onderdeel gaat voor mijn wasmachine. Om 13:00 uur nog geen bezorger gezien en dus weer gekeken. Toen gaf hij aan dat het maandag tussen 8:30 en 21:30 bezorgd zal worden, maar ook maandag weer niks ontvangen en dus de hele dag voor niks zitten wachten. Zaterdag had ik ook een mail naar post nl zelf gestuurd en kreeg ik Maandag als antwoord dat de zending niet goed was gesorteerd en ze verwachte dat ik het maandag zou ontvangen. NIET DUS!
Ik hoop hem vandaag wel te ontvangen tussen 12:00 en 14:00 uur zoals de site nu weer aangeeft.

Gezien ik er zaterdag vrij voor heb moeten nemen en al 3 dagen niet heb kunnen wassen omdat er bij jullie tot 2 keer wat fout is gegaan wil ik een compensatie.
Ik heb nu noodgedwongen was bij iemand anders moeten wassen aangezien niet iedereen genoeg kleren voor 2 week in de kast heeft liggen. En 1 dag loon van 70 euro mis gelopen voor niks.

Geachte mevrouw Raggers,Hartelijk dank voor uw melding. Aan de hand van de gegevens die u heeft doorgegeven, heb ik kunnen zien dat de zending inmiddels bij u is afgeleverd. Helaas is de zending door een foute sortering vertraagd, waardoor u de zending op een later tijdstip heeft ontvangen. Ik wil u namens PostNL excuses aanbieden en hoop u in de toekomst beter van dienst te kunnen zijn. Helaas worden kosten van vervolgschade niet vergoed.Met vriendelijke groet,Iteke