Klacht POSTNL: Pakketje over de schutting gegooid + beschadeging bestelling

Klachtnummer
# 455443
Gebruiker
Chris
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Geen track en tracking code ontvangen. Echter is het pakketje wel bezorgd door het pakketje over de schutting heen te gooien aangezien er niemand thuis was.

Wanneer niet aangekondigd wordt wanneer het pakketje geleverd wordt en dan het op deze manier afhandelen is belachelijk! Daarnaast is het afgelopen nacht noodweer geweest. Een kanonnen door kan niet echt goed tegen water.

De oplossing

Zorgen dat er een vergoeding/tegemoetkoming komt.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik wil u mijn excuses aanbieden dat de zending op deze manier is bezorgd, ik snap dat u hier graag een klacht over wilt indienen. Graag zou ik weten of de inhoud ook beschadigd is geraakt?
    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:
    - uw email-adres
    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een (privé)reactie op dit bericht.


    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen