Klacht POSTNL: Pakketje over de schutting gegooid + beschadeging bestelling

Chris

Geen track en tracking code ontvangen. Echter is het pakketje wel bezorgd door het pakketje over de schutting heen te gooien aangezien er niemand thuis was.

Wanneer niet aangekondigd wordt wanneer het pakketje geleverd wordt en dan het op deze manier afhandelen is belachelijk! Daarnaast is het afgelopen nacht noodweer geweest. Een kanonnen door kan niet echt goed tegen water.

Zorgen dat er een vergoeding/tegemoetkoming komt.

Ik wil u mijn excuses aanbieden dat de zending op deze manier is bezorgd, ik snap dat u hier graag een klacht over wilt indienen. Graag zou ik weten of de inhoud ook beschadigd is geraakt?
    - uw email-adres