Klacht POSTNL: Pakketje retour voor geplande datum

Klachtnummer
# 52951
Gebruiker
Lonneke88
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Gisteren ging ik naar de Primera om mijn pakketje op te halen die hier t/m woensdag 05-03 zou moeten liggen. Echter, toen ik daar aan kwam, zei de vriendelijke mevrouw dat het pakketje al retour is gestuurd naar afzender. Ik heb toen nog gebeld naar het hoofdkantoor in Nieuwegein, maar deze medewerker gaf aan dat het al in een automatisch systeem is gegaan en hij niks meer voor mij kon betekenen. Mijn vraag is nu: hoe ga ik mijn pakketje kosteloos alsnog bij mij thuis krijgen?

Met vriendelijke groet,

Lonneke Boevé

De oplossing

Mijn pakketje kosteloos weer thuis krijgen

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Boevé, Hartelijk dank voor uw bericht. Ik heb de scans van uw zending nagekeken en zie dat de zending inderdaad binnen een afhaaltermijn van 3 weken retour afzender is gestuurd. Ik zie dat er inmiddels een klacht is ingediend en de betreffende locatie is erop aangesproken.
    Ik wil u adviseren contact op te nemen met de verzender. Deze kan eventueel een onderzoek laten starten bij zijn/haar postorganisatie en de verzendkosten terug vragen. Uiteraard excuses voor het ongemak dat is ontstaan. Met vriendelijke groet,Irene
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen