Klacht POSTNL: Pakketje spoorloos wij hebben gemist kaartje staat geen 3S code op vermeld.Niet thuiscode klopt niet

sad Niet opgelost
Nicoletta

Niet thuiscode KG27044940

Ik heb een briefje in de brievenbus gekregen waar geen drie s code op wordt vermeld en de QR code is niet gekoppeld. Mijn pakketje is nu niet meer te trasseren. Ik ben in alle PostNL punten geweest in de buurt en niemand heeft mijn pakketje ontvangen op locatie. Zeer vervelend dat het telefoonnummer van PostNL continu wordt verbroken door “drukte”.......

Ik wil graag zsm mijn pakketje in ontvangst nemen.

Ik hoor graag zsm van u waar mijn pakketje in gebleven.

Alvast bedankt

Vriendelijke groet
[Persoonsgegevens verwijderd door moderator]

Ik wil graag dat PostNL mijn pakketje achterhaald en mij kan vertellen waar ik het pakketje kan ophalen

Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een 'niet thuis'-kaartje dat u ontvangen heeft. De daarop vermelde 'KG'-code werkt niet. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik snap dat u graag uw pakket in ontvangst zou willen nemen. Op basis van uw adresgegevens heb ik in onze systemen gezocht, maar ik kan helaas geen pakket voor u vinden dat de afgelopen week bij een PostNL-punt is bezorgd. Mogelijk heeft u per ongeluk een briefje ontvangen dat niet voor uw adres is bedoeld.

Wat u kunt doen is de afzender vragen om de oorspronkelijke track en trace code aan u te verstrekken. Daarmee kunt het pakket alsnog traceren en achterhalen waar het pakket is bezorgd.

Nicoletta