Klacht POSTNL: Pakketje spoorloos wij hebben gemist kaartje staat geen 3S code op vermeld.Niet thuiscode klopt niet

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 454512
Gebruiker
Nicoletta
Datum
1 reactie

Details

De klacht


Niet thuiscode KG27044940

Ik heb een briefje in de brievenbus gekregen waar geen drie s code op wordt vermeld en de QR code is niet gekoppeld. Mijn pakketje is nu niet meer te trasseren. Ik ben in alle PostNL punten geweest in de buurt en niemand heeft mijn pakketje ontvangen op locatie. Zeer vervelend dat het telefoonnummer van PostNL continu wordt verbroken door “drukte”.......

Ik wil graag zsm mijn pakketje in ontvangst nemen.

Ik hoor graag zsm van u waar mijn pakketje in gebleven.

Alvast bedankt

Vriendelijke groet
[Persoonsgegevens verwijderd door moderator]

De oplossing

Ik wil graag dat PostNL mijn pakketje achterhaald en mij kan vertellen waar ik het pakketje kan ophalen

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een 'niet thuis'-kaartje dat u ontvangen heeft. De daarop vermelde 'KG'-code werkt niet. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik snap dat u graag uw pakket in ontvangst zou willen nemen. Op basis van uw adresgegevens heb ik in onze systemen gezocht, maar ik kan helaas geen pakket voor u vinden dat de afgelopen week bij een PostNL-punt is bezorgd. Mogelijk heeft u per ongeluk een briefje ontvangen dat niet voor uw adres is bedoeld.

    Wat u kunt doen is de afzender vragen om de oorspronkelijke track en trace code aan u te verstrekken. Daarmee kunt het pakket alsnog traceren en achterhalen waar het pakket is bezorgd.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Nicoletta
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen