Klacht POSTNL: Pakketje spoorloos wij hebben gemist kaartje staat geen 3S code op vermeld.Niet thuiscode klopt niet
Details
De klacht
Niet thuiscode KG27044940
Ik heb een briefje in de brievenbus gekregen waar geen drie s code op wordt vermeld en de QR code is niet gekoppeld. Mijn pakketje is nu niet meer te trasseren. Ik ben in alle PostNL punten geweest in de buurt en niemand heeft mijn pakketje ontvangen op locatie. Zeer vervelend dat het telefoonnummer van PostNL continu wordt verbroken door “drukte”.......
Ik wil graag zsm mijn pakketje in ontvangst nemen.
Ik hoor graag zsm van u waar mijn pakketje in gebleven.
Alvast bedankt
Vriendelijke groet
[Persoonsgegevens verwijderd door moderator]
De oplossing
Ik wil graag dat PostNL mijn pakketje achterhaald en mij kan vertellen waar ik het pakketje kan ophalenUiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.