Klacht POSTNL: Pakketje te laat bericht ontvangen waardoor pakketje retour afzender gaat

Willy

Krijg op 2 januari berichtje dat mijn pakketje bij afhaal punt ligt en daar 7 dagen blijft liggen, ik naar afhaal punt krijg ik te horen tja dat is al weer terug gestuurd want bericht is van 20-12-2019. Postnl gebeld zegt die dame u hebt geluk er is geen afzender bekend en ik kan het alsnog laten bezorgen. Ga ik de volgende dag nog eens informeren krijg ik te horen sorry maar dat kan niet pakketje is terug gestuurd. Vraag ik waarna toe dan zegt zij naar de afzender, zeg ik weer maar die was niet bekend. Zegt de dame ook nog wij gaan dit intern opnemen maar u krijgt geen terug melding. Dat is nu dus klacht afhandeling, ik pakketje van 30 euro kwijt en zoek de rest zelf maar uit.

Zorgen dat mijn pakketje als nog wordt bezorgt en als dat niet mogelijk is de schade a 30 euro vergoeden, en klacht op een fatsoenlijke manier oplossen

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u het afhaalbericht te laat van ons heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat dit erg teleurstellend is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Het is nooit mogelijk om een retour proces terug te draaien. Ik weet dan ook niet waarom mijn collega dit wel heeft toegezegd. Mijn oprechte excuses hiervoor.

Uw pakket is op 10 januari weer teruggestuurd naar de afzender. Zie: https://www.internationalparceltracking.com/Main.aspx#/track/3SRETA8602612/NL/3607PM U kunt daarom het beste contact opnemen met de afzender hierover.

Mijn collega heeft een klacht geregistreerd, omdat u de kennisgeving te laat ontvangen heeft. Deze klacht gebruiken wij om onze dienstverlening te verbeteren.

Willy
Totaal niets, alleen een excuus waar ik niets voor koop. Dat hebben we tegenwoordig met dit soort bedrijven we kunnen toch niet buiten ze. Het liefst laat ik nooit meer iets leveren door Postnl wat een flut bedrijf. Op 2 januari en 3 januari is er contact geweest, het pakketje is pas 10 januari terug gezonden waarom kon het dan niet gewoon opnieuw verzonden worden.