Klacht POSTNL: Pakketje ter waarde van Euro 400,00 gewoon gedumpt in hal van flat

Klachtnummer
# 372028
Gebruiker
Gebruiker1556095109
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Pakketje werd gewoon achtergelaten in de hal van ons flat

De oplossing

Pakketje wordt verwacht door mij, ben op de afgesproken tijd thuis en nog langer, toen ik in de hal aankwam lag er 1 pakket voor mijn buren en 1 voor mij met een behoorlijke waarde. Is afgesloten hal echter veel mensen o. a. onderhoud, schoonmaak hebben de loper, het kan zo worden meegenomen.
Wel een briefje in mijn bus met de mededeling dat mijn pakket op nr. 12 kon worden opgehaald, daar woont een oude dame die van niets weet.

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer Baars,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van post op uw huisadres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Een bezorger dient uiteraard nooit een pakket onbeheerd achter te laten en dient, wanneer van toepassing, een duidelijke kennisgeving achter te laten. Excuus dat dit niet is gebeurd

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. De meegeleverde KG-code lijkt niet goed te werken. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - de tracking code van het betreffende pakket (deze heeft u gekregen van de afzender).
    - uw e-mailadres

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    Gebruiker1556095109
    Datum
    Het is vervelend echter de postbezorger heb ik gesproken en hij wisselde steeds van uitleg, daarom laat ik het hierbij. Mijnheer fantaseerde erop los. Ik vroeg hem of hij het pakketje had afgeleverd zei hij direct ja, maar toen ik hem vertelde wat er was gebeurd wist hij het niet meer en 10 andere smoesjes.
    Op het kaartje door hem achtergelaten in mijn brievenbus heeft hij niets persoonlijks ingevuld alleen dat hij het pakketje (ter waarde van Euro 400-- ) afgeleverd had op nr. 12. Dit is niet gebeurd, mevrouw daar is 98 jaar oud en weet van niets. Het pakje is gewoon op de trap bij de ingang neergezet, ook het pakje van mijn buurman nr. 20.
    Dus op kaartje geen naam, geen datum en een verzonnen aflevering op nr. 12. Kaasrtje is nog in bezit.
    Bedankt voor uw aandacht.

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen