Klacht POSTNL: Pakketje ter waarde van Euro 400,00 gewoon gedumpt in hal van flat

# 372028
Gebruiker1556095109

Pakketje werd gewoon achtergelaten in de hal van ons flat

Pakketje wordt verwacht door mij, ben op de afgesproken tijd thuis en nog langer, toen ik in de hal aankwam lag er 1 pakket voor mijn buren en 1 voor mij met een behoorlijke waarde. Is afgesloten hal echter veel mensen o. a. onderhoud, schoonmaak hebben de loper, het kan zo worden meegenomen.
Wel een briefje in mijn bus met de mededeling dat mijn pakket op nr. 12 kon worden opgehaald, daar woont een oude dame die van niets weet.

Geachte heer Baars,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van post op uw huisadres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Een bezorger dient uiteraard nooit een pakket onbeheerd achter te laten en dient, wanneer van toepassing, een duidelijke kennisgeving achter te laten. Excuus dat dit niet is gebeurd

Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. De meegeleverde KG-code lijkt niet goed te werken. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- de tracking code van het betreffende pakket (deze heeft u gekregen van de afzender).
    - uw e-mailadres

Gebruiker1556095109
    Het is vervelend echter de postbezorger heb ik gesproken en hij wisselde steeds van uitleg, daarom laat ik het hierbij. Mijnheer fantaseerde erop los. Ik vroeg hem of hij het pakketje had afgeleverd zei hij direct ja, maar toen ik hem vertelde wat er was gebeurd wist hij het niet meer en 10 andere smoesjes.
    Op het kaartje door hem achtergelaten in mijn brievenbus heeft hij niets persoonlijks ingevuld alleen dat hij het pakketje (ter waarde van Euro 400-- ) afgeleverd had op nr. 12. Dit is niet gebeurd, mevrouw daar is 98 jaar oud en weet van niets. Het pakje is gewoon op de trap bij de ingang neergezet, ook het pakje van mijn buurman nr. 20.
    Dus op kaartje geen naam, geen datum en een verzonnen aflevering op nr. 12. Kaasrtje is nog in bezit.
    Bedankt voor uw aandacht.