Klacht POSTNL: Pakketje uit Amerika van USPS niet te traceren in Nederland.

Klachtnummer
# 344410
Gebruiker
Lisanne
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakketje uit Amerika van USPS niet te traceren in Nederland. Het pakketje bevat en staat al sinds 8 dagen in transit. Status: In-Transit January 7, 2019 at 7:18 am
Departed AMSTERDAM, NETHERLANDS

De oplossing

Zou PostNL mij wat meer informatie kunnen geven over waar mijn pakketje nu precies is? En waar is hem eventueel zou kunnen ophalen?

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Hartelijk bedankt voor uw bericht. U heeft een vraag over de status van uw pakket. Graag informeer ik u hierover.

    U kunt uw pakket ook met behulp van de buitenlandse code traceren via https://www.internationalparceltracking.com Ik zie gelukkig dat u het pakket inmiddels heeft kunnen afhalen van een PostNL locatie.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen