Klacht POSTNL: Pakketje uit Amerika van USPS niet te traceren in Nederland.

content Niet opgelost
koendehaan

Het pakket is aangekomen in Nederland en valt op te halen bij een ophaalpunt, echter is het niet te traceren waar het ophaalpunt is.

Zou PostNL mij wat meer informatie kunnen geven over waar mijn pakketje nu precies is? En waar is hem eventueel zou kunnen ophalen?

Geachte heer,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een door u te ontvangen pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik begrijp dat u graag wilt weten waar u uw zending kunt ophalen. Ik heb even met u mee gekeken naar de code en moet ik concluderen dat uw adres niet overeenkomt met deze op het pakket. Het is dus correct dat u geen briefje in de bus heeft ontvangen. Ik wil u aanraden om de afzender te contacteren voor een passende oplossing.

koendehaan
Ik zou graag het adres nogmaals willen opgeven, ik denk namelijk dat ze naar het adres van mijn account hebben gekeken, want ik heb nergens verder het ontvangstadres opgegeven.