Klacht POSTNL: Pakketje uit Amerika van USPS niet te traceren in Nederland.

Status
content Niet opgelost
Klachtnummer
# 403411
Gebruiker
koendehaan
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Het pakket is aangekomen in Nederland en valt op te halen bij een ophaalpunt, echter is het niet te traceren waar het ophaalpunt is.

De oplossing

Zou PostNL mij wat meer informatie kunnen geven over waar mijn pakketje nu precies is? En waar is hem eventueel zou kunnen ophalen?

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een door u te ontvangen pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik begrijp dat u graag wilt weten waar u uw zending kunt ophalen. Ik heb even met u mee gekeken naar de code en moet ik concluderen dat uw adres niet overeenkomt met deze op het pakket. Het is dus correct dat u geen briefje in de bus heeft ontvangen. Ik wil u aanraden om de afzender te contacteren voor een passende oplossing.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
koendehaan
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik zou graag het adres nogmaals willen opgeven, ik denk namelijk dat ze naar het adres van mijn account hebben gekeken, want ik heb nergens verder het ontvangstadres opgegeven.
Status
niet opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen