Klacht POSTNL: Pakketje uit buitenland niet bezorgd

VictorS

Mijn pakketje uit Griekenland is niet aangekomen. De Griekse posterijen verwezen mij door naar PostNL. Deze meldden dat er een verkeerde postcode zou zijn gebruikt en dat ik contact met de leverancier moest opnemen. Deze meldde dat weldegelijk de juiste postcode en overige adressering was gebruikt en niks kon doen. Het pakketje met een warde van ca. €60,-- is in Nederland en niet op te eisen.

Graag zie ik de waarde vergoed, maar liever alsnog aflevering van mijn pakketje.

Geachte heer/mevrouw Scheijde,

Uit uw bericht begrijp ik dat u uw pakket uit Griekenland niet heeft ontvangen. Ik kan mij voorstellen dat u hier erg teleurgesteld over bent, en ik wil u dan ook graag informeren over de huidige status van uw pakket.

Ik zie dat uw pakket op 31 juli is aangeboden op een PostNL locatie, maar omdat het daar niet op tijd is afgehaald, is deze retour gegaan naar de afzender. Dit is op 15 oktober gebeurd. Ik raad u dan ook aan om contact op te nemen met de afzender hierover.

Thera
    PostNL