Klacht POSTNL: Pakketje uit buitenland niet bezorgd

Klachtnummer
# 277482
Gebruiker
VictorS
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn pakketje uit Griekenland is niet aangekomen. De Griekse posterijen verwezen mij door naar PostNL. Deze meldden dat er een verkeerde postcode zou zijn gebruikt en dat ik contact met de leverancier moest opnemen. Deze meldde dat weldegelijk de juiste postcode en overige adressering was gebruikt en niks kon doen. Het pakketje met een warde van ca. €60,-- is in Nederland en niet op te eisen.

De oplossing

Graag zie ik de waarde vergoed, maar liever alsnog aflevering van mijn pakketje.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw Scheijde,

    Uit uw bericht begrijp ik dat u uw pakket uit Griekenland niet heeft ontvangen. Ik kan mij voorstellen dat u hier erg teleurgesteld over bent, en ik wil u dan ook graag informeren over de huidige status van uw pakket.

    Ik zie dat uw pakket op 31 juli is aangeboden op een PostNL locatie, maar omdat het daar niet op tijd is afgehaald, is deze retour gegaan naar de afzender. Dit is op 15 oktober gebeurd. Ik raad u dan ook aan om contact op te nemen met de afzender hierover.

    Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

    Met vriendelijke groet,

    Thera
    PostNL

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen