Klacht POSTNL: Pakketje usps bij postnl ontraceerbaar

Klachtnummer
# 349675
Gebruiker
Kipfilet
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een pakketje dat verzonden is via USPS en het zou via postNL geleverd moeten maar is ontraceerbaar

De oplossing

Mijn pakketje zoeken en zo snel mogelijk leveren!

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over uw zending afkomstig uit het buitenland. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik ben blij u te kunnen vertellen dat uw zending op 5 februari bij ons is binnengekomen en ingeklaard is. Daarna is uw zending op 12 februari afgeleverd bij een afhaallocatie in de buurt. Zo te zien is deze inmiddels in goede orde ontvangen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen