Klacht POSTNL: PAKKETJE VAST IN AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENT

Klachtnummer
# 182802
Gebruiker
BKB_Badima
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Via satinlinedcaps.com een bestelling geplaatst in Amerika (webshop Satin-lined caps). Pakket is verzonden zonder problemen via USPS, USPS First Class Mail Intl (LZ603490976US) maar bevindt zich nu volgens de tracking informatie op het Amsterdam International Mail Cent, Netherlands met de melding 'Addressee not available - Addressee advised to pick up the item'. Waar kan ik dit pakket ophalen? Is het mogelijk het alsnog te versturen naar? Ik woon namelijk ver van Amsterdam.

De oplossing

Graag product alsnog versturen naar mijn postadres, anders duidelijkheid over waar pakket op te halen is.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Badima,

    Uit uw bericht begrijp ik dat u een pakket uit het buitenland verwachtte. Ik kan me goed voorstellen dat u graag wil weten wat de huidige status van uw pakket is.

    Volgens de informatie uit mijn systeem is uw pakket op 13-08-2016 afgeleverd bij een PostNL locatie, maar daar niet binnen twee weken opgehaald. Uw zending is daarom retour gestuurd naar de afzender. Ik raad u daarom aan om contact op te nemen met de afzender voor een passende oplossing, of om uw pakket opnieuw te versturen.

    Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

    Met vriendelijke groet,

    Thera

    Klantenservice PostNL